Sidor

söndag 17 oktober 2010

Nya dansbandskampen...

...blev ju hur urtråkigt som helst!

Jag har sett de båda tidigare omgångarna och tyckt det varit ett ganska trevligt program, kanske för att det väckt upp gamla minnen från ens ungdom, när man jämnt var ute och dansade! I alla fall så gillade jag Larz Kristerz när de vann 2008, för de hade glimten i ögat, de stack ut och man blev glad av att se dem. Likadant var det när Playtones vann förra året, de hade också det där lilla extra.

Men framför allt så var det mysigt med juryn, bestående av Magnus Carlsson, Thomas Deutgen och Melissa-vad hon nu hette i efternamn?, som smågnabbades och hade skoj. Nu vet jag inte vad det ska bli av detta tidigare så mysiga program? Det kändes bara såååå avslaget och jag saknade Peter Settman som programledare, Christine Meltzner kan absolut inte ersätta honom. Lite trött på att se henne i alla program är man väl också? Dessutom känns det tråkigt för att man ju redan sett alla band som ska deltaga, så roligare än så här kommer det säkert inte att bli. Nej, ingen spänning alls. Man får nog ägna lördagskvällarna åt annat i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...