Sidor

fredag 22 oktober 2010

Idolsnack

Avsnitt 3 av 10.
Nu missade jag ju början, för jag satt här! Men redan i eftermiddags såg jag på Expressens löpsedel
att Alice skulle hoppa av, p g a TV 4:s  höga krav!?

Nu blev det så och då fick Minnah, som åkte ut förra veckan, komma tillbaks igen i tävlingen.

Kvällens låtar ägnades åt Beatles.
1. Geir Rönning: Love me do. Var väl si så där.
2. Jay Smith: A hard days night. Jättebra som vanligt!
3. Elin Blom: Cant buy me love. Hyfsat bra
4. Olle Hedberg: Helter skelter. Så där.
5. Minnah Karlsson: Twist and shout. Gjorde hon skitbra.
6. Linda Varg: Ticket to ride. Ganska lamt.
7. Andreas Weise: All you need is love. "Det bor en röst i dig, som är dubbelt så gammal som dig" sa juryn och  jag tänker på Lasse Lönndahl när jag ser och hör Andreas. Smörsångaraktigt.
8. Daniel Norberg: The long and winding road. Vackert som vanligt.
9. Linnea Henriksson: Help. Originellt, som hon brukar.

Dagens bästa i mitt tycke: Jay och Minnah! Riskerar att hänga löst, Olle, Andreas eller Linda.

Vi får väl se vem som åker ut om ca 50 minuter.

Kl. 22.55 Då vet vi som tittat på programmet att:
Geir och Linda hängde löst och att
det blev Linda som åkte ut!
God natt gott folk!

2 kommentarer:

  1. Åh , jag har som vanligt inte tittat alls , men är lika glad för det :)

    SvaraRadera
  2. *hi hi* Bra det! Jag har följt alla idolprogram, förutom det allra första året!

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...