Sidor

onsdag 20 oktober 2010

Mulet och regn...

...gjorde nog jobbet extra tungt för vissa idag!
Inte lätt att få upp det här med spade och kratta!


Nu tror ni väl jag inte är riktigt klok,
som lägger in sådana här foton!
Men så här blev resultatet när jag försökte fota idag! :(
Alldeles för dåligt ljus när jag skulle fota det som jag
tror är en entita! Man skulle kunna tro att jag försökt
mig på att lägga något fraktal-filter på min bild. *S*



Adventsbelysning i trädet redan?
Icke, sa Nicke, bara regndroppar på en suddig bild!

Till slut beslöt jag mig för att fota fåglar med blixt!
Och se då fick jag fram en liten blåmes i gräset!

Och en talgoxe i forsythian.

Till sist fick jag med den i alla fall,
den som jag tror är en entita!
 

Fågelns svarta "hätta" syns knappt på bilden.
eftersom det ser ut som mitt i natten,
men klockan var bara 17.30!

2 kommentarer:

  1. ha ha . ja du sådana bilder har jag många av här på hård disken jag har sparat dom och har dom kvar .. för precis som dig .. så tycker jag det är något speciellt även med de bilder som man inte riktigt lyckats med :)
    Jag gillar ALLA dina bilder här idag :)

    SvaraRadera
  2. *hi hi* Kul att höra. Förr sparade jag nog allt jag tog, men nuförtiden har jag faktiskt börjat kasta helkassa bilder. Men ibland ser man ju något särskilt även i en "dålig" bild. *S*

    Vad roligt! Tack Mimmi!

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...