Sidor

fredag 29 oktober 2010

Idolsnack

Jag gillar Idol och har följt alla omgångarna, utom den allra första.
Idag är temat på låtarna 90-talet.

1. Daniel Norberg "Stone me into the groove" (Atomic Swing)
Jag tyckte: Njae, hans röst passar bättre till ballader.

2. Olle Hedberg "Wonderwall" (Oasis)
Jag tyckte: Förutom att han låter lite bräkig ibland, blev det rätt hyfsat.
3. Elin Blom "Born to make you happy" (Britney Spears)
Jag tyckte: Engelskan lät lite konstig och låten kände jag inte igen alls.
4. Geir Rönning "Alive" (Pearl Jam)
Jag tyckte: Att han gjorde den hyfsat bra
5. Linnea Henriksson "Nothing compares to you" (Sinead O' Connor)
Jag tyckte:
Att hon var helt outstanding. Man blev berörd.
6. Andreas Weise "Baby I love your way" (Big Mountain)
Jag tyckte:
En song and danceman, är han. Låter lite Las Vegas över det.
7. Jay Smith "I want it that way" (Backstreet Boys)
Jag tyckte:
Blev faktiskt riktigt vackert! En mjukare sida av Jay!
8. Minnah Karlsson "Everything I do I do it for you" (Bryan Adams)
Jag tyckte:
  Jisses vad hon kan! Riktigt bra

Svårt att gissa som vanligt, men jag tror att Daniel, Geir eller kanske Elin hänger löst ikväll.
Bäst var Linnea, Jay och Minnah.

Kl. 22.55 så vet vi att Daniel och Geir (återigen) hängde löst
och att det blev den skönsjungande Daniel som åkte ut.
Så var de bara sju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...