Sidor

onsdag 27 oktober 2010

Frusen morgon...

...var det ju igår! Och så bara sommardäck på bilarna!
Ja ja, det där är åtgärdat nu i alla fall, men jag är ändå inte glad för att köra bil när det är vinter!


Oj, de stackarna hade frusit fast under natten! :)



Sånt här kan jag tycka är så vansinnigt vackert!
Man undrar ju hur det kan bli så olika former
av bara vanligt vatten!


Och hur gick det här till?
Inte allt man förstår här i världen.


Kunde blivit såå bra foto på pilfinken som speglar sig,
OM
inte fågeldammen legat i skugga.
Färgen i dammen är från vår spireahäck.


Detta kortet tog jag efter det på pilfinken och här
 ser det ut som om solen lyser rakt på blåmesen!
Men det är solljuset som reflekteras från våra köksfönster
just precis här i denna stunden

1 kommentar:

  1. Jag hade tur o var ledig den morgonen :)
    Nää , man kan ju undra hur det kan bli så vackert med "bara" fruset vatten ?!
    Stackars kastanje paret som frusit fast :)

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...