Sidor

måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag...

...och då måste jag visa upp det finaste hjärtat igen! *hi hi* Detta hade jag planerat göra innan jag la ut det förra inlägget om vårt ishjärta vi hittade vid Hovdala slott för två år sedan. Fast dessa bilderna la jag förstås inte ut då, så håll till godo och glöm inte att krama om någon idag!

Kram på er alla som besöker min blogg och tack för alla trevliga kommentarer jag får!

Det underbara fina ishjärtat igen... :o)



...från annan vinkel med solsken på...




...lite närmre,
som ett Orreforsfat av kristall :o)



Var så god!

Ha en supertrevlig Alla Hjärtans Dag idag!
Kram Pia


12 kommentarer:

  1. Detta ishjärta är så fint och såååå vackert! Naturen är så bra på att skapa vackra ting :)
    Ha en riktigt fin och härliga dag!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Nice work Pia.....happy Valentins day.

    greetings, Joop

    SvaraRadera
  3. Det är så otroligt vackert detta hjärta :)
    Hoppas du får en riktig trevlig och mysig dag :)
    här är det just nu 13 minus grå himmel och det BLÅSER.
    kram :)

    SvaraRadera
  4. Ha en flott valentindag du og!!

    SvaraRadera
  5. Detsamma till dig!

    Steffe

    SvaraRadera
  6. Kram på dig med Pia ! Makalöst fint hjärta.
    Du frågade efter mailadressen angående mina "problem" med att vissa bilder inte går att förstora. Tror inte det hjälper för jag gör samma sak varje gång men ibland funkar inte förstoringen i alla fall.
    Du får gärna maila om du vill lars-eric.sellberg@bygg.org. Tack för omtanken.
    /Lasse

    SvaraRadera
  7. Naturens underverk! Fantastiskt fint hjärta och bilden under är juh för go den med.
    Önskar dig detsamma:)

    Kramar Maria

    Ps. jag har valt att inte visa datum när jag lägger ut bilder på bloggen. Bilder blir aldrig gamla oavsett datum:)

    SvaraRadera
  8. Tack för dina hjärtan,hjärtekramar Nette

    SvaraRadera
  9. You got mail:)

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  10. Morning! Alltså...ditt ishjärta är nåt av det vackraste jag sett! Tänk vad naturen kan!
    Och så spännande med ditt experiment på köksbordet!!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  11. Vaket fångat med ishjärtan! Snyggt!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  12. Nei så kult!! Det ser virkelig ut som et hjerte jo! :)

    Klem! :)

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...