Sidor

fredag 26 november 2010

Idolsnack

Temat i Idol ikväll är Arena.

Startfältet ser ut så här:
1. Jay Smith
Låtval 1: Bad romance (Lady Gaga)
Låtval 2: Against all odds (Phil Collins)

2. Linnea Henriksson
Låtval 1: Don't you forget about me (Simple Minds)
Låtval 2: Crazy in love (Beyoncé)

3. Olle Hedberg
Låtval 1: Fix you (Coldplay)
Låtval 2: Beautiful day (U2)

4. Minnah Karlsson
Låtval 1: Just the way you are (Bruno Mars)
Låtval 2: Alone (Heart)

Jag återkommer senare...
...och det är nu kl. 21.30.

Bäst ikväll också: Jay Smith!
Jag tror att det blir Minnah som åker ut! Trist att hon haft problem med rösten i veckan.
Sen tror jag varken att Jay eller Linnea kommer att hänga löst,
så det måste bli Olle då, trots att han fick jättemycket beröm av juryn.
Olle och Minnah hänger löst och Minnah åker ut alltså!

Återkommer...
...kl. 22.55.
Hoppsan, hoppsan, inte blev det som jag trodde inte!
Olle var den första att sitta säkert, tätt följd av Jay.
Därför fick Minnah och Linnéa sjunga en gång till
och LINNÉA åkte ut! DET hade jag absolut inte väntat mig!
Men personligen tyckte jag hon sjöng tråkiga låtar ikväll!

1 kommentar:

  1. Ingen idol för mig ;) jag sitter och lekar med bilder på datorn istället :) kolla in min vattenbild och jag har även lagt en länk till vart man kan hämta ner det om man vill :)

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...