Sidor

söndag 21 november 2010

Är min blogg trög?

Skriver och frågar om det är någon mer som upplever min blogg som trög?
Trög att scrolla osv. En vän skrev och talade om att hon upplevde det så.

Jag har efter det begränsat antalet inlägg per sida från 10 till bara 5, men det
verkade inte som det hade någon betydelse för henne. Jag gillar ju att fota,
och ibland blir det en hel del foton på varje sida. Men jag försöker att hålla
ner storleken i kb på mina foton just för att det inte ska bli så tungt.

Jag hade själv tidigare problem när jag gick in på en annan väns blogg,
men mitt problem var värre än så, för min dator stängde helt enkelt av sig!
Bara rakt av så där! Varenda gång!

Så frågan igen:
Tycker du att det tar lång tid att ladda in min blogg?

Längre tid än andras?


1 kommentar:

  1. Nej den är inte trög .. jag har inga problem att skrolla upp eller ner .den går snabbt och smidigt :)

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...