Sidor

lördag 6 november 2010

Hur kan det komma sig...

...att mina nyinlagda bilder på bloggen, redan har fått konstiga bildtexter när jag tar upp dem i Picasa webalbum??? Bilder som jag lagt in idag har alltså redan fått några märkliga tecken som "bildtext" och det är inte jag som varit där! Har sett detta en gång tidigare, för övrigt den första gången jag var inne i det där albumet, att jag fått konstiga tecken under vissa av mina bilder. La dessutom märke till att jag fick ovanligt många besök från Moskva för någon vecka sedan, även direkt till något av mina inlägg!

Ska jag ana ugglor i mossen?? Någon som vet?

En skärmdumpsbild på hur det såg ut i mitt Picasaalbum idag, kommer här:


3 kommentarer:

  1. Jag har ingen aning .men nog såg det lite konstigt ut ..det får jag hålla med om

    SvaraRadera
  2. Hm , inte tänkt på hur det ser ut i mina Picasa album ?!
    Man kanske skulle ta sig en titt :)

    SvaraRadera
  3. Pia svarar:
    Förde över EN bild och kollade sen direkt. DÅ hade den fått en konstig beteckning under sig vid ÖVERFÖRINGEN, fast det stod att bilden hade visats 0 gånger! Loggade ut från mitt konto och in igen. La sen ut fler bilder och inget märkligt hände. Jag har inga offentliga album och har inte delat dem med någon heller. En del bilder har inte haft någon bildtext MEN markören har ibland stått mer åt höger än i mitten (vilket är det normala) och så har det stått Redigera i länken, precis som om någon lagt in något där ändå?? *konfunderad*

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...