Sidor

tisdag 2 november 2010

Gårdagens bilder...

...kommer här! Har fixat till mina förtretligt felmärkta foton också och bytt ut dem, så nu ska det stå rätt!

Jag kan aldrig gå någonstans utan att ha min lilla väskkamera med mig. Man kan ju lätt missa något vackert, eller hur? :)

Mulet var ju vädret igår också, men då får man väl leta efter lite färg i "naturen" att glädjas åt!


Riktigt mycket färg kvar var det här, tycker jag! :)


Även den simplaste vattenpöl kan bli fin med trädens hjälp.


Oxbär heter de väl? Men vilken färgprakt de har!
Helt otroligt!


Ett gult oxbär som t o m blev orange
när det speglade sig i min blåa bil. :)




Falnad skönhet men ändå färgrik.
Rosen bakom var ju ännu finare,
men jag ville inte gärna in och trampa i

rabatten
på en offentlig plats!


Hemma igen fotade jag min pensé i rabatten.
Den som stått ihop med en julros i kruka i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...