Sidor

onsdag 4 januari 2012

Ny headerbild...

...blev det igår, när jag tröttnade på att ha fjorårets snörika vinterbild, som inte stämde alls denna vintern. Vi har ju knappt fått någon snö - inte än i alla fall! Men jag minns att vi ett år inte fick vinter förrän i mars månad!

Bytte från denna juliga...




...till denna, kanske lite mer vårlika!
Fast bilden är tagen på nyårsafton 2011,
på ståndaren i en amaryllis. Det gröna i
bakgrunden är mina fjäderaralior i köksfönsterna.

Det här inlägget gör jag mest för att jag tycker det är så bra
att kunna använda mina etiketter och få upp alla mina
olika headerbilder så!

2 kommentarer:

  1. Snygg är den, din nya header - är så förtjust i macrobilder :)
    Tack för kommentarer hos mig - alltid trevligt när du tittar in. Lite tomt i"Ankis bilder" - funderar hur jag vill ha den...
    Ha en bra vecka och en bra Trettonhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe.. forstår deg godt jeg.. selv om begge er fine! Men gratulerer, jeg så den skjønner du, glemte bare å kommentere den.. ble så opptatt av *makrellen* min her.. hehe OG- den er kjempenydelig, og jeg gleder meg til våren!! =)

    Det er alltid så spennende når man legger inn ny heading.. lurer på hva *min* skal bli.. :)) vet ikke ennå..

    Klem! :)

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...