Sidor

söndag 30 september 2012

Mycket i helgen...

...men här är jag, var är ni?? Hoppas inte att alla mina besökare använder Internet Explorer? Verkar nästan så...



Varit mycket i helgen...
...en flytt från storstaden Malmö...






...med en ljudnivå på gatan som kunde göra en döv.






Flyttsläp






Bilfärd förbi kända silhuetter i Landskrona






Lugnare plats vid öppet hav.







Lyckligt par!



Vi har hjälpt äldste sonen och hans sambo med att flytta
till större lägenhet och en lugnare plats.



Oj, glömde ju månbilderna!
Så här gul och grann var ju den igår kväll!






Och så lite närmre...
i natt ska den vara som mest full!


Kommentarer är alltid lika trevliga och välkomna!


Kommentarsfältet hittar du i alla fall med Firefox,
Google Chrome, Opera, men tydligen INTE
med Internet Explorer! Och jag vet inte vad jag
ska göra åt det heller och jag använder absolut
inte Explorer utan Firefox!


12 kommentarer:

  1. Men hej igen....en kommentarsruta .....funkar ju o jag har IE ....fina bilder i dina senaste inlägg som jag inte kunnat kommentera...mysko detta.

    SvaraRadera
  2. Fin måne men idag gömmer han sig..
    Få se om detta funkar.
    Förresten kan du påta ner fröerna nu så Kanske de hinner blomma Ngr iaf till nästa år..
    Ninnekram

    SvaraRadera
  3. Piękny widok na molo i morze. Pozdrawiam.
    En vacker utsikt över piren och havet. Din.

    SvaraRadera
  4. Flotte billeder du viser - super flot billede af månen.
    Ønsker dig en god dag / god ny uge:)
    Hanne Bente

    SvaraRadera
  5. Vilken fantastisk måne - fina bilder!
    Så härligt för ungdomarna att få flytta till lite lugnare läge och så bra att ni kunde ställa upp och hjälpa till :)
    Fantastisk vy där vid havet :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej, fladdrar mellan Firefox o Internet Explorer, just nu det senare
    och det verkar gå bra hittintills att kommentera, fina bilder som
    vanligt/Anders (Kraft´n)

    SvaraRadera
  7. Great photos Pia, picture 5 is super.

    SvaraRadera
  8. Välkommen Pia!
    En annan magisk, fantastisk inlägget.
    Underbara, romantiska bilder.
    Pier och havet underbart!
    Jag är glad.
    Jag skickar hälsningar.
    Lucja

    SvaraRadera
  9. Härligt vid havet, hörredu! Och månen var fantastiskt fin i helgen, fotade den inte mycket, har ju ett antal månbilder redan ;)

    SvaraRadera
  10. Dejlig serie billeder, som jeg nød meget, Pia.
    Altid god inspiration at hente hos dig!
    Tak for det.

    :-) Dorthe

    SvaraRadera
  11. Hej Pia
    Tack för ditt besök på min fotoblogg.Jo det stämmer har haft en blogg med länktips omkring hemsidor.
    Kul oxå att få reda på att det var en benved jag fotade i skogen.
    Tycker ditt foto med bryggan ut mot havet är suverän.
    //Kicki

    SvaraRadera
  12. Fantastic photographs. I am greeting

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...