Sidor

tisdag 17 februari 2015

Men hallå....

...är ni kvar? Inte trodde jag att jag skulle vara härifrån sååååååååååååååååå länge!!
Måste vara mobilen som är skuld till detta! Det är ju sååå mycket lättare att fixa med bilder den vägen. Man fotar något, kan skicka det i samma stund till Facebook, Instagram eller privat till någon nära genom WhatsApp till exempel. Går man in här får man ju sitta och greja med sina bilder i en evighet först, för att undvika att fylla hela utrymmet i bloggen med en gång! Lite tråkigt. Min stationära dator börjar bli gammal dessutom och vem är inte det förresten?

Vet ju inte om någon kommer ihåg mig nu ens?? :o)

Kollade i mitt Picasa-album och där låg det bilder som jag inte publicerat, så.... här kommer det några stycken.

Nr. 1
Jag tog dessa vid Magle våtmarker förra året, den 15 maj.
Och gissa om jag hade velat sitta på den bänken,
där denna damen satt och pratade i sin telefon! Hi hi!


Nr 2


Nr. 3


Nr 4
En gång till!


Nr 5



Nr 6


Nr 7



Nr 8


Nr 9



Nr 10



Nr 11
Fast jag hade nog inte suttit så lugnt kvar på bänken
som damen gjorde! Jag har stor respekt för svanarna nämligen
och är nog i ärlighetens namn lite rädd för dem också!



Ha det gott alla!

8 kommentarer:

  1. Naturligtvis att jag kom ihåg om dig och även tittat på. Det är trevligt att du är tillbaka med härliga bilder på fåglar. Hälsningar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Giga!
      Nice to see someone still out there!
      Greetings Pia

      Radera
  2. Har nog funderat på vart du tog vägen ,som så många andra snart finns ingen av dom gamla bloggarna kvar ,så kul att se dig igen ,Hoppas du har det bra ,kram nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Nette!
      Skönt att någon mer är kvar med sin blogg i alla fall!
      Tack för titten och att du skrev. Vi hörs /Pia

      Radera
  3. These are Marvellous flight shots of the Swans.

    SvaraRadera
  4. Hi Pia,
    What fun again to see something from you, that's really long ago.
    Beautiful images of the flying mute swans.
    Best regards, Irma

    SvaraRadera
  5. Pia, of course I still remember you and your beautiful photos, and the wonderful Maglie wetlands! And your sense of humor! Welcome back.

    SvaraRadera
  6. Hej Pia, så kul att du dyker upp igen.
    Läckra fartfyllda bilder du startar upp med.
    Bästa Hälsningar
    Monica

    SvaraRadera

Hej kära besökare!
Kul om du lämnar en kommentar efter dig,
så jag vet att du hälsat på!
Med vänlig hälsning/Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...